Agus muid ag baint úsáid as Fealsúnacht do Leanaí (P4C) agus scéalaíocht, cothaímid meon fáis agus cuirimid le scileanna smaointeoireacht chriticiúil, ag cur ar chumas cailíní a bheith ina gceannairí amach anseo sa ríomheolaíocht agus sa chibearshlándáil. Trí cheannairí spreagúla ban a thaispeáint sna réimsí seo, cruthaímid naisc mhothúchánacha a spreagann uaillmhian agus a chuireann eiseamláirí cumhachtacha ar fáil don chéad ghlúin eile. Táimid ag obair le chéile chun todhchaí níos cuimsithí san eolaíocht agus sa teicneolaíocht a mhúnlú.
Ó tugadh isteach ar líne é in 1998, chuir Tástáil an Cheangail Intuigthe (IAT) ar chumas daoine claonadh a nochtadh a d’fhéadfadh a bheith thar theorainn a bhfeasachta comhfhiosaí – claonadh a d’fhéadfadh taighdeoirí a chailleadh mar gheall ar shonraí féintuairiscithe.
Oibríonn IAT trí thabhairt ar rannpháirtithe focail nó íomhánna a chur i ngrúpaí ar an scáileán ag baint úsáid as eochracha méarchlár ar leith. Creidtear go nochtann na hamanna freagartha ar mheascáin éagsúla spreagthaí ceangail mheabhracha bhunúsacha, fiú nuair nach bhfuil na rannpháirtithe sin ar an eolas go comhfhiosach.
D’fhorbair William James Fellow Anthony Greenwald (Ollscoil Washington) an IAT agus é ag comhoibriú le hIar-Uachtarán APS Mahzarin Banaji (Ollscoil Harvard) agus Comhalta APS Brian Nosek (Ollscoil Virginia) i lár na 1990í. Thar na blianta, baineadh úsáid as an uirlis seo chun próisis smaointe neamh-chomhfhiosacha agus uathoibríocha a iniúchadh i gcomhthéacsanna éagsúla, lena n-áirítear i measc fostóirí, póilíní, giúróirí agus vótálaithe.